Wednesday 16 March 2011

PROMOSI HEBAT!!!

Kali ini nak buat promosi menarik untuk anda semua..
Saya tahu semua orang suka membeli belah apabila terdapat banyak promosi dan diskaun menarik..
Saya pun sama.. Heee.. Saya memahami..
Promosi ini saya buat untuk 50 pelanggan pertama sahaja tau..
Jadi jangan lepaskan peluang emas ini..
Selagi stok masih ada..
Anda dah bersedia untuk mengetahui dengan lebih lanjut??

Saya ingin membuat promosi untuk produk saya iaitu
De Qestina Perfume..
Hari tu saya dah promote mengenai produk ni kan..
Harga pasaran untuk 1 kotak hanya RM25.00..
Sekarang saya ingin membuat promosi untuk pembelian pakej 4 kotak DQ perfume ini..


Kalau ikutkan 1 kotak RM25.00, Jadi 4 kotak RM100.00 kan..
Tapi untuk 50 pelanggan pertama ini saya ingin memberi harga istimewa..
Cuma RM88.00 sahaja untuk pakej 4 kotak ini..
Menarik bukan??
Anda berminat untuk melanggan??
Sila hubungi saya di 017-6414708..
Saya akan menghantar sendiri kepada anda ataupun melalui pos..
Membelilah dengan bijak!!!

P/s : Harga promosi tidak termasuk kos penghantaran untuk kawasan yang jauh daripada Kuala Lumpur!

2 comments:

eqbalzack said...

salam...
perfume...cuba buat GA utk perkenalkan produk ini.

Welcome! said...

urm.. maaf.. GA tu apa yer??? saye baru mencuba dlm bisnes ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...